//the Header

Päästeliit avas poe

Ostes Päästeliidu poest, toetad vabatahtliku pääste arengut

Päästeliit avas veidi alla kahe aasta kestnud projekti tulemusena poe, millest ajapikku saab täiendav sisend nii liidu kui liikmete eelarvesse.

Poe üldine ideoloogia põhineb elustiilil. Päästeliidu pood ei müü suures koguses odavaid vidinaid, vaid on keskendunud identiteeti ja maailmavaadet toetavale väikesele valikule. Sellisel lähenemisel on mitmeid plusse: tarbija ei eksi poes ära; ühtlasi ta saab lihtsamini aru, mida ja miks talle pakutakse. Seega Päästeliidu pood ei konkureeri ühegi olemasoleva poe ega platvormiga, vaid täidab senise tühja nišši, kus tooteid ja teenuseid ostes ei olnud võimalik vabatahtliku päästet toetada.

Päästeliidu pood jaguneb kolmeks kategooriaks:

  • meened – vabatahtliku pääste või Päästeliidu identiteeti kandvad särgid, märgid ja kalendrid;
  • teenused – Päästeliidu liikmesühingute ettevõtluslikel alustel pakutavad teenused;
  • ohutustarvikud – valik koduohutuse seadmeid, mille ostult läheb märkimisväärne toetus Päästeliidule.

Poe loomise nimel töötas meeskond järgmises koosseisus: Ingeldrin Aug, kommunikatsioonistuudio EETER, fotograaf Jarek Jõepera, projektijuht Joanna Lennard, logistikapartner Tamrex Ohutuse, infosüsteemide administraator Tarmo Oja, arendaja Mykolas Raižys. Suurimad tänud kuuluvad modellidele: Rait Killandi,  Kristiina Kuuskmäe, Ain Salupõld, Margareta Schönberg, Karl Sooväli, Priit Tamm, Erko Teor.

Päästeliit tänab südamest Kodanikuühiskonna Sihtkapitali, kelle toetuseta seda poodi ei oleks sündinud.

Teeme Eestis elu ohutuks!